reklama

Kto za to môže?

Podľa NÚCEM, tento rok nezmaturuje až 1000 stredoškolákov. Je to samozrejme aj ich chyba, lebo by sa mali pripravovať ale je to aj chyba jedného konkrétneho človeka. Koho?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Je to aj chyba ministra školstva Dušana Čaploviča. Sprísnil všetky kritériá, aké sa len dali: Prijímačky na SŠ, na VŠ, maturita, monitor,....

Mal by trošku prihliadať aj na to, že keď bude pokračovať s týmto jeho komunistickým "štýlom" šéfovania školstvu, tak dopadneme tak, že zrastie nezamestnanosť o nemysliteľné čísla a to preto, lebo sa nikto nedostane na SŠ a VŠ. On si myslí, že keď takto sprísni kritériá, že žiaci sa budú viac učiť. Práve naopak. To je motivácia? To je obyčajné vydieranie a potom sa môžu čudovať, keď budú nezamestnaní lietať ako muchy vonku, budeme ich stretávať na každom kroku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Urobte si na tohto pána aký chcete názor, ale ja nemam žiadnu pozitívnu vec. Možno ma budete teraz karhať, ale toto je môj názor a nikto mi ho nevyvráti.

Jozef Repka

Jozef Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent Obchodnej akadémie. Zaujímam sa o politiku na Slovensku ale aj vo svete. Nebojím sa vyjadriť si svoj názor. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu